Zakupy z POLSKI - kolorówka


Kolorówki zdecydowanie mniej kupiłam .
No to zdjęcia . 

Essence żelowy eyeliner czarny 
Cena: 6,99 zł ( natura) 
Jestem w 100 % zadowolona . 


Czarna kredka do oczu  z firmy Lovely dostałam ją w prezencie razem z podkładem z miss sporty .
Kredka bardzo kremowa .
 Pomadka z Miss sporty odcień 021 .
Cena :6,99 zł (rossmann)

+ kremowa 
+ nie podkreśla suchych skórek

- zapach mi przeszkadza
- bardzo mocne perłowe wykończenie .

Pomadka Cantare . Nie mam pojęcia jaki to odcień ponieważ nie piszę . Ceny też nie znam ale podejrzewam , że to jakieś groszowe sprawy ponieważ to kupiła bratowa jakiś rok temu kiedy malowała mojego młodszego brata na halloween . I ja je przygarnęłam .
Ta pierwsza taka sobie ale druga czerwona !!! Piękna . 

Obie są dość suche ale , nie nawilżają ale też nie podkreślą mi suchych skórek .

Różowa 

Czerwona . Ta bardziej zmasakrowana :) 
A teraz wszystkie trzy . Patrząc od lewej 
Miss sporty 021 
Cantare czerwona 
Cantare  różowa
Lovely kredka 


Chyba najbardziej się cieszę z tego zakupu . 
Cienie do powiek - Paletka sleek darks 
Cena : 32,90zł ( alledrogeria.pl)
Co tu dużo mówić wszyscy chyba je dobrze znają piękne , matowe , rewelacyjne kolorki .


Ziaja nuno - antybakteryjny krem tonujący .01
Mimo iż kolor wydaje mi się strasznie ciemny
to rewelacyjnie stapia się z moją buzią .
Cena : 8,99 zł w aptece 
 + wydajny
+ pięknie wyrównuje koloryt 
+ lekka formuła

Miss sporty  podkład So Matte Perfect Stay - odcień 001 Ivory .
Dostałam w prezencie wraz z kredką Lovely. 
Ten podkład znowu wydaje mi się za jasny . 
+ kremowy 
+lekki

- zapach
-lekko kryjący

Wyżej Miss spoty 
Niżej Ziaja nuno .

Będąc w Polsce zauważyłam ,że nie wzięłam ze sobą pęsety więc musiałam zakupić .
Cena: 6,99 zł ( rossmann)

I dwie rzeczy do pielęgnacji które przyszły mi dopiero w zeszłym tyg.

Mleczna maska do włosów Crema al Latte - 1000 ml
Cena: 9,99 zł  ( iFryz.pl)

Miałam ją już kiedyś i byłam zadowolona .
Używam ją jako odżywkę . Czasami nakładam na włosy i zostawiam na 1-2h . Ale bardziej lubię olejowanie
więc ją nakładam na umyte włosy zostawiam na 3-5 min . i zmywam . 
+zapach
+ wygładza włosy 
+pomaga w rozczesywaniu 


 Sleek Line - Szampon z jedwabiem do włosów zniszczonych lub farbowanych .1000ml

Cena : 10,99 zł ( na promocji iFryz.pl)
Nie pokładałam w nim wielkiej nadziei bo za taką cenę .
+ piękny zapach 
+ super się włosy rozczesują nawet bez użycia odżywki 

-żelowa konsystencja 

więcej powiem jak poużywam dłużej .

Kupiłam jeszcze jedwab z biosilk ale nie wiem gdzie go dałam :) 

Co najgorsze mówiłam , że jak tu wrócę już nic nie będę kupować bo nic nie potrzebuję a tu katastrofa to promocja to to to tamto więc znowu niedługo pokaże co mi w ręce wpadło .

Do miłego Magda .

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty