Zakupy zakupy zakupy !

Zakupy ! Głównie prezentowe , a to bardzo lubię . Uwielbiam kupować , pakować i dawać . :)
Ale ,ale dla mnie też się coś znalazło i to zamierzam dziś pokazać . Parę przypadkowych drobiazgów. 

Na początek dwa żele pod prysznic z Isany . Każdy z nich kosztował jakieś 27 kc . Także coś koło 4 zł.
Zapachy obłędne ! Pienią się dość dobrze i nie wysuszają skóry .


Ten o tu niby jogurt i witaminy . Ja tam czuje najbardziej cytrusy .



A ten hmm żurawina i biała herbata . 
Mi to pachnie syropem takim jak babcia kiedyś robiła . 
 Pasta do zębów tego chyba nie muszę opisywać . 
Lakier z NYC w odcieniu  272 Bowery black . (20 kc) Kolor to taki czarny przełamany grafitem. Na paznokciu metalic.
Co ciekawe to pierwszy lakier który naprawdę schnie bardzo szybko tak jak producent obiecuje . Jedna warstwa jest ok .
I brokatowy lakier CORAL w odcieniu 504 Las Vegas. (45 kc)

I zapach do którego często wracam . Mam do niego sentyment :)

50ml w regularnej cenie kosztuje coś ok . 600 kc  
Ja zamówiłam w jakiejś hurtowni chyba przez internet za  340 kc . Także opłacało się . 
I jedna rzecz ubraniowa , mianowicie bluza polar z fajnym kołnierzem z C&A przeceniona z 250 kc na 125.
Bluza ma kolor oliwkowy .Bardzo milutka i ciepła .


No to tyle trzeba oszczędzać bo już w piątek rano jadę do polski i pewnie tam wydam moje oszczędności i będzie szał ciał ! xD
Pozdrawiam 
M.

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty