Salzburg . Dużo zdjęć

W sobotę 8 ,12 wybraliśmy się do Salzburga . Widoki świetne ! Miasto piękne no i targi ... kupić można było wszystko ... od jedzenia i picia przez świeczki i drobiazgi do domu po skórzane kurtki i ozdoby świąteczne . Całe miasto jest pięknie przyozdobione na święta i naprawdę można poczuć tą atmosferę .
 Ogólnie warto pojechać , zobaczyć. Wyjazd był o 5:30 rano  na miejscu byliśmy o 11.Poszliśmy zwiedzać miasto . Zmarzliśmy jak nie wiem co !Na obiad weszliśmy do  greckiej restauracji zjedliśmy dobre jedzonko , potem na kawę i zwiedzaliśmy dalej . Ale powiem Wam , że przewiało mnie bo wszystko mnie boli i nie czuję się najlepiej. Wyjazd był o 18:30 . W domu byliśmy o 1:00 .
 Nie będę opisywać zdj, nie mam weny .  Zapraszam do oglądania .






Zaskoczył mnie most ! Cały wywieszony kłódkami ! 
A tymczasem szykuję się na pocztę bo przyszła mi z polski paczuszka :) 

Pozdrawiam 
Magda.

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty