PRZESYŁKA Z POLSKI

Wczoraj dostałam awizo . Dobrze wiedziałam co na mnie czeka na poczcie :) 
Na mikołaja zamówił mi facet zegarek i parę drobiazgów które sama sobie wybrałam .
Modny zegarek w kolorze złota . No ze złotem to trochę skomplikowane otóż podoba mi się złoto ale nie na mnie !
Jednak  te zegarki do mnie mówiły i mnie wołały ! Nie chciałam kupować bo nie wiedziałam czy będę go nosić. No i Janek (mój mężczyzna ) mówi no to weź sobie  zobaczysz jak się w nim będziesz czuć.
Moja rozkmina - No tak ale weź sobie kup zegarek za nie wiem 500 zł a potem w tym nie chodź .
Nie byłam przekonana . A on mówi :wybierz sobie ja zapłacę i będzie to prezent na mikołajki .
I słuchajcie zastanawiałam się przez chyba tydzień czy tak czy nie poszperałam w necie , żeby kupić coś tańszego ( w razie co nie będzie szkoda)i w końcu wybrałam .


Zegarek zamówiony  Tutaj kosztował o ile się nie mylę 44 zł (teraz jest w promocji )



Jak dla mnie . Za bardzo się świeci ! Takie żółte oj bardzo żółte to złoto no ale tak jak mówię nie jestem przyzwyczajona do złota na sobie . Więc jeśli się nie przyzwyczaję to znajdę mu nowy dom :)

Oprócz tego zamówiłam  sławny i chyba noszony już przez wszystkich naszyjnik sowę .
Kosztował 6,99 zł
I dwa pierścionki :
sówka - 7,99 zł
z kamieniem - 5,99 zł


Ten z kamieniem jest dostępny jeszcze w kolorze pomarańczowym i czarnym . Właśnie żałuję ,że nie wzięłam ich wszystkich . 

I takie stare złoto jak pierścionki bardziej do mnie przemawia . No ale zobaczymy jak to będzie .

Co do samej strony . Wszystko sprawnie, szybko i ok . Za każdym razem co zmieni się status zamówienia dostałam maila . Informację , że przesyłka została wysłana dostałam w środę 5.12 a już wczoraj dostałam przesyłkę . Czyli 4 dni robocze , jak za granice to szybko . 

A z innej beczki ostatnio narzekałam ,że co to za zima bez śniegu 
i proszę bardzo śniegu po kolana . 




Miłego dnia .
Magda 



Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty