Małe "domowe"zakupy

Ahh dzisiejszy dzień postanowiłam sobie troszkę umilić i poszłam na zakupy ale nie takie co zwykle , coś co robię rzadko .Wybrałam się do Ikea tak naprawdę w celu kupienia paru świeczek, no ale z samymi świeczkami nie mogłam wyjść ! ;)

Zapachowe podgrzewacze .. 


                                          mają przecudowny zapach jabłka i cynamonu .

Ale zanim jeszcze dotarłam do podgrzewaczy już przy wejściu była postawiona paleta ze świeczkami za 
  29kc zapachów było 6 do wyboru  ja wybrałam zapach lodów i wanilii 
Skusiłam się również na dwie białe piękne porcelanowe doniczki w sam raz na moje storczyki .
Niestety moje kwiatki nie wyglądają zimą za pięknie .. zimą się im u mnie normalnie nie chce kwitnąć :(

A wracając z Ikea kupiłam na straganie u starszej miłej pani wiązankę suszonych kwiatów pomalowanych na złoto i czerwono :) 

Chcę zmienić trochę wystrój naszego małego mieszkanka na bardziej przytulne i myślę ,że małymi kroczkami zresztą zawsze na okres zimowy zaopatruję się w świeczki itd. To takie umilacze jesiennych i  zimowych wieczorów. 

I ciepła owocowa herbatka (ja mam gruszkę) i nic więcej do szczęścia nie potrzeba .:)

A Wy jak uprzyjemniacie sobie te wieczory ? 

                         Bazyl 

Komentarze

  1. o tak, herbata, świeczki i najlepiej film /książka i muzyka!

    +weryfikacja obrazkowa jest niesamowicie irytująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jej nie będzie ;)
      Polecasz jakąś książkę ?
      Bo filmów już mam dość a poczytałabym coś przyjemnego .

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty