Prysznicowy masaż :)

Rękawica do masażu ! 
Nowy nabytek . Ponieważ wychwalany tak na YT i na blogach postanowiłam zainwestować i spróbować.
 Pierwsze wrażenia REWELACJA ! 




Rękawica kosztowała 52kc. Także coś koło 9 zł .Kupiłam ją w drogerii DM .
Ogólnie rzecz bardzo łatwa w utrzymaniu i przechowywaniu . 
Jedna storna delikatniejsza  druga ostrzejsza .
Delikatna ma większe i okrąglejsze wypustki . Masaż delikatny dla mnie nawet bardzo , ale w okolice takie jak biust i dekolt akurat. 
Szczerze powiedziawszy jak zaczęłam masować się tą ostrzejszą stroną myślałam , że to nie dla mnie ale po chwili skóra się przyzwyczaiła i jest to naprawdę przyjemne.
Niektórzy twierdzą ,że ta rękawica może zastąpić peeling . Nie dla mnie . :) Prawda ,że masaż jest świetny ale ja bez peelingu nie mogę żyć .
Kawowego oczywiście ;) 

 Macie takie cudo ? 


Magda

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty