Mała paczka z Polski :)

 Poprosiłam mamę o wysłanie mi kilku produktów jako , że u mnie te produkty nie są dostępne .



Tak prezentuje się zawartość . Było w niej jeszcze parę rzeczy ale bardziej osobistych więc tego nie musicie widzieć :)

Chciałam wypróbować jakikolwiek balsam z tej firmy mama kupiła do biustu ;o  no cóż :D 

Odżywka wszystkim dobrze znana nie będę się rozpisywać Eveline 8 w 1 

Sól do kąpieli z Biedronki :) 
Tutaj mam również sole ale kiedyś kupiłam jakąś nie dość ,że była 3 razy droższa to jeszcze śmierdziała i wysuszyła skórę . 
A tu trzy małe "kremy " a raczej próbki kremów które wylicytowałam na portalu Kobietamag.pl
A oto skórzany futerał a w nim .... 

Stary radziecki aparat FED 5 . Wiem niektórzy nie zrozumieją czemu go chciałam mieć bo wszyscy lustrzanki idt . Na lustrzankę u mnie przyjdzie czas a teraz odkupiłam w cudownym stanie tą oto staroć :D 
Kupię klisze i coś się pokombinuje . Mam też do niego lampę . 
Tak oto z lampą .


Jeśli któś z Was uzywał któregoś z tych kosmetyków chętnie poczytam opinie :) 
Buziaki  MAGDA

Komentarze

  1. zazdroszczę aparatu!
    a co do odżywki; spróbuj diamntową. krążą pogłoski, że skład taki sam (nie sprawdzałam, oops) ale mi się sprawdziła o wiele lepiej. z tym,że jak pisałaś: chyba kuracja do końca życia:<
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty