Wakacyjny Tagggggg

Po obejrzeniu kilku dziewczyn z Youtuba odpowiadam na Tagg tutaj ponieważ filmików nie nagrywam.


1. Ulubione lody.
Lubię lody wodne ,dla mnie to mega ochłodzenie. A jeszcze bardziej od lodów lubię waniliowe lub owocowe shaky , mleczne buuble tea .
2. Ulubiony owoc.
.Owoce mogę jeść cały czas nie ważne lato czy nie lato . Lubię lato bo wejdę na targ i te soczyste kolorowe owoce do mnie krzyczą. W lecie sięgam po wszystko z naciskiem na te soczyste które są tylko latem: arbuz, nektarynki ,brzoskwinie ,truskawki .
3. Japonki ,sandały czy baleriny?
 Zdecydowanie sandały . Balerinki noszę mało kiedy jedynie ,że np wieczorem wybieram się na spacer . Japonki to jedyne buty po które sięgam jeśli już muszę szybko gdzieś wyjść i na chwilę.
4.Jaki lubisz lakier na stopach ? Franch czy jeden kolor lub bez lakieru ?
Zdecydowanie jeden kolor , bez lakieru stopy nie wyglądają atrakcyjnie ,natomiast na franch na stopach nie mam cierpliwości. 
5. Bikini , tankini czy strój jednoczęściowy ? 
 Jednoczęściowy .. co tu więcej pisać :) 
6. Solarium ,samoopalacz czy słońce?
Zdecydowanie słońce co nie znaczy , że lubię leżeć plackiem na plaży . Samoopalacz kiedyś próbowałam i 
nie jest to metoda dla mnie , solarium ? jeśli mam iść na jakąś okolicznościową imprezę np. zimą to zajrzę tam .
7.T-shirt czy top ? 
Oczywiście top .  T-shirt jest dobrą alternatywą na pochmurne dni.8. 
8.Spodnie ,krótkie spodenki czy spódnice?
Jeśli spodenki to rybaczki , spódnice czasami , sukienki częściej ,spodnie o NIE ! 
9.Golenie ,woskowanie czy depilator ?
 Golenie .
10. Baseny czy jeziora ?
Pływać uwielbiam ! Najbardziej morze , wiecie otwarta przestrzeń . Natomiast mieszkam w Czechach a tu morza brak. Z braku laku pójdę na basen , jeziora niekoniecznie . 



      
  Także to by było na tyle :) Trzymajcie się cieplutko pa :)

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty