Małe zakupy!

                              Byłam na spacerze i te rzeczy mi sama  wpadły w ręce.




                      Na początku kolczyki ! Zakochałam się w kolorach  :turkusowe ,koralowe , i ciemno 
                 fioletowe w złotej oprawie. Kupiłam je na przecenie za jedyne 60 Kc. Co jest jakieś 10 zł .


                               Przecenione były ze 169 Kc więc myślę , że okazyjnie .

              Następne kolczyki kupiłam w C&A  również za 60Kc, te były przecenione z 199Kc
                                      kwiatki w kolorze nude w złotej oprawie.
             I już wracając do domu na jakimś straganie zauważyłam tunikę (lekkiego nietoperka)
                            w przepiękne wzory .Po bokach tunika posiada dwie dziurki przez które można
          przewlec wstążkę i zawiązać z tyłu lub przodu co podkreśla bardzo ładnie sylwetkę.







                  tunika przeceniona była z 300Kc na 99Kc, także wzięłam bez zastanowienia :)







Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty