Hej dzisiaj moja ulubiona kosmetyczna część czyli PROJEKT DENKO! 
A oto parę produktów które udało mi się skończyć. :)


       1. Peeling morelowy firmy Soraya.(twarz,szyja,dekold)
Produkt spełnia swoje zadanie , jak dla mnie jeden z ostrzejszych peelingów , osobiście mi to nie przeszkadza , produkt bardzo wydajny 150ml starczyło mi na około rok . Zapach dość chemiczny.
2.Oliwka dla dzieci . DM.
Oliwka jak oliwka ja w większości używałam ją robiąc peeling kawowy. Więc w zupełności spełniała moje oczekiwania.
3. Avon senses - tropikalny żel pod prysznic
Szczerze powiedziawszy nie byłam zadowolona tego produktu , mało wydajny , pienił się minimalnie i wysuszał mi skórę ,jedyne co mogę powiedzieć na jego plus to zapach ! idealny na lato odświeżający .
4. Essence -żel do mycia twarzy 4 w1
Żel jak dla mnie świetnej jakości , konsystencji pasty do zębów i nawet takiego koloru :)
Strasznie wydajny 150 ml opakowanie wystarczyło mi na 4 miesiące . Produkt posiada drobinki peelingujące jednak jak dla mnie za małe więc z normalnego peelingu nie rezygnuję .Żel zmywa u mnie nawet makijaż i nie podrażnia oczu .
5.Timotei - szampon 2w1 jedwabista miękkość.
Kiedyś już był wpis poświęcony temu produktowi ale ogólnie : wydajny ,pięknie pachnie i naprawdę zostawia miękkie i wygładzone włosy.
6.Gliss Kur - Odżywka do włosów z jedwabiem i kreatyną .
Produkt świetny jestem zachwycona działaniem , już stoi u mnie kolejne opakowanie.
Wygładza włosy i nadaje im przepiękny blask .
7.Garnier mineral deodorant.
Wiem ,że na temat tego produktu zdania są podzielone, ja jestem w tej grupie która mówi TAK!
Świetny , zapobiega potliwości przynajmniej u mnie . Pięknie pachnie .
8.Fuss wohl -spray do stóp
Rossmanowski produkt który daje uczucie chłodu ma zapobiegać grzybicy stóp w co nie wierz ja bardziej używam go celem odświeżenia . ochłodzenia zmęczonych i bolących stóp.
9.Lactacyd- płyn do higieny intymnej .
Nie ywmienie go na żaden inny , świetny produkt , wydajny , w 100 % spełnia swoją rolę .
10.Gliss Kur - Odżywka Oil nutritive
Zawiera olejki: arganowy i shea, jest to odżywka bez spłukiwania . Jak dla mnie odżywia włosy są pięknie nawilżone jednak skleja włosy .Pięknie pachnie i w moim przypadku podkręca skręt włosa.
11.Nivea for men - żel do golenia .
Co tu więcej mówić . Wydajny , ładnie pachnie , nie podrażnia.
12.  Gabriella salvete- Maskara zwiększająca objętość rzęs .
Totalny bubel !  Daje efekt strasznie naturalnych rzęs .Troszkę je wydłuża , natomiast nie pogrubia wcale.
Co najgorsze nie była by zdenkowana gdyby nie to ,że po 3 tyg. wyschła . Pieniądze wyrzucone w błoto.
Wy tej firmy chyba nie macie w Polsce ?? Czy macie? 
Napiszcie mi czy ktoś się z nią kiedyś spotkał i jeśli tak to jakie opinie, chętnie również poczytam o waszych DENKACH :)

Czas na zakupy :) 
 Ciao  

MAGDA

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty