Nowa seria Tiomotei 0 Parabenów

Po krótkim używaniu mogę napisać parę słów o  szamponach z nowej serii Timotei.
Sięgając na Półkę po te produkty byłam nastawiona sceptycznie ponieważ mam bardzo kapryśne włosy i nie chciały one współpracować z ta "oryginalną" serią Timotei .


              Wybrałam szampony 2w1 Jedwabista miękkość

                    i szampon Intensywna odbudowa

                                  Od producenta : Timotei 2w1 Jedwabista Miękkość wzbogacony naturalną
                                 kompozycją olejku ze słodkich migdałów , delikatnie myje, nawilża
                                      i przywraca kondycję włosów ,aby wydobyć ich prawdziwe piękno.
                                     

                             Szampon  intensywna odbudowa

                 Od producenta : Szampon Timotei Intensywna Odbudowa wzbogacony naturalnym
                                       ekstraktem olejku  z awokado ,pomaga w zapewnieniu odpowiedniego
                                    odpowiedniego nawilżenia i odbudowuje zniszczoną powierzchnię włosów
                                            suchych, zniszczonych oraz pomaga przywrócić im gładkość. 

                        Producent zapewnia nas również ,że produkty nie posiadają żadnych parabenów .


                                   Z technicznego punktu widzenia. Opakowanie .,

                           Ja posiadam wersję 250 ml .Kształt buteleczki jest moim zdaniem o wiele
                      bardziej wygodny niż butelki z wersji oryginalnej. Na dodatek posiada ona wygodny
                                                          w użyciu i dozowaniu "dziubek".

           Obydwa szampony pięknie pachną , bardzo dobrze się pienią i są bardzo wydajne.
        Buteleczka 250 ml przy myciu głowy co dwa dni starczyła mi na miesiąc z hakiem
       dla mnie to luksus ponieważ mam włosy za ramiona, gęste i grube.

        Mi osobiście bardziej sprawdził się szampon 2w1 z olejkami ze słodkich migdałów.
    Pachnie cudownie .. słodko i zapach utrzymuje się na włosach bardzo długo. Mycie włosów jest           przyjemne , przy spłukiwaniu włosy są gładkie,miękkie i czuć jakby były już po nałożeniu odżywki .
   Nie ma  problemów z rozczesywaniem włosów.Po wyschnięciu włosy są miękkie , delikatne i lśniące.

Szczerze jestem mile zaskoczona tym produktem i chcę wypróbować jeszcze inne szampony z tej serii.
     O odżywkach słyszałam taż wiele dobrego więc juz mam zakupioną  buteleczkę i czeka ona na zwoją kolei.


Magda. :)


             

 

 

                                   
                                                      
                                                

Komentarze

  1. Powiem szczerze ze nie miałam okazji testować jeszcze zadnego szamponu z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym szamponem z olejkiem z migdałów jestem zachwycona :) Włosy rozczesuję bez użycia odżywki , maski , czegokolwiek ! pachną długo i pięknie , są miękkie , sypkie i lśniące . Polecam wypróbować .:)

      Usuń
  2. Uwielbiam szampony z tej linii Timotei. Między innymi one uratowały mi włosy po rozjaśnianiu. Niestety, nie mogę ich używać podczas każdego mycia włosów, ponieważ trochę je obciążają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moich o dziwo nie :) A po tym z migdałami nie mam problemu z rozczesaniem nawet :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty