Październikowe nowości .

Cześć ! dzisiaj kilka nowości czyli znowu zakupy ..

 
Wiem , że zakupy były w połowie miesiąca ale kupiłam jeszcze kilka rzeczy .



1. Loreal FeRia - Farba do włosów kupiła akurat tę bo wydawała mi się najbliżej temu co chcę a mianowicie mojej ukochanej farbie z wellaton (bo jej nie mogę dostać ) 
No nic bardziej mylnego , po zafarbowaniu włosy niemal czarno czerwone ! 
Dopiero po kilkukrotnym umyciu włosów kolor jest czerwony . Kupiłam chyba za jakieś 5,50 a drugie było za połowę ceny więc mam jeszcze jedną .

2. Loreal Elvive - odżywka do włosów o któej ostatnio wszyscy mówią , Kupiłam na promocji 400 ml butlę ca 2,39 . I ... o tym produkcie chyba zrobię recenzję .


1.Palmer's - Cocoa butter formula - krem do rąk również kupiony na promocji za jakieś 1 ,59  .
Zapach troszkę duszący ale po chwili się ulatnia i zostaje delikatny . 

2. Cetraben - krem do ciała dla skóry suchej , bardzo suchej oraz dla osób które mają problem z atopowym zapaleniem skóry .. Ja nie mam takich problemów u mnie zobaczyć jakieś maziadło to święta ale kiedy się zbliża okres jesienno-zimowy moje łydki są jak papier ,białe suche i okropne .
Koleżanka mi podarowała ten o to krem . 


1. Tea Tree - pianka myjąca do twarzy . Kupiona za jednego funta , kupiłam bo byłam ciekawa bo znam olejek z tej firmy i byłam zadowolona . Chyba napiszę o niej osobny post .

2. Garnier - woda micelarna - już chyba wszystkim znana a ja kupiłam dopiero teraz . Za 400 ml zapłaciłam 3,99 w tesco . Wiec całkiem dobrze bo za mój micel z Loreala 200ml płacę tyle co tu za 400 ml . Wiec dobry biznes jeśli produkt się okaże tak świetny jak wszyscy mówią .


1. Lakier MUA - w odcieniu Pistachio Ice Cream-  i faktycznie odcień przypomina pistaciowe lody, krycie ładne , dwie warstwy i gotowe ale smugi jakie robi ten lakier to jest koszmar !! Muszę kupić jakiś dobry top coat i zobacze czy to pomoże . Cena  1 funt .

2. Collection - Eyeliner w płynie brązowy - dawno chciałam brązowy eyeliner . Ten jest ciemno brązowy , po zastygnięciu jest tak ciemny ,że nie wygląda na brąz . Ceny nie pamiętam tak dobrze ale chyba coś koło 2-3 funtów.

3. MUA - Matujący puder transparentny- Puder w opakowaniu ma kolorek żółty ale na twarzy faktycznie go nie widać , Ładnie matowi , za 15 g czyli całkiem spore opakowanie  zapłaciłam 2,50 .


1. Store Twenty One - Byłam tam z ciekawości , zobaczyłam te kolczyki i pomyślałam ,że nie mam żadnych wkrętek więc wzięłam . 

A teraz zamówienie butów . Pamiętacie moją chciejkę ? Pisałam ,że potrzebuję butów na zimę no i do teraz ich nie kupiłam . Kupiłam buty do chodzenia ( tak wszystkie buty są do chodzenia ) ale zobaczycie o co mi chodzi . 
Zamówienie zrobiłam na tej stronie klik o ile wiem wysyłają za granicę ale nie jestem pewna  , mają fajne promocje .



 1. Puma TX-300 -Buty do chodzenia - jak już wcześniej wspomniałam , ja potrafię dziennie dla przyjemności zrobić od 8-12 km . Lubię chodzić i potrzebowałam czegoś wygodnego i porządnego bo ostatnie buty no name pożegnałam po 2  tygodniach .
Kupiłam bardzo okazyjnie bo oryginalna cena to 65 funtów ja kupiłam za 20 .




2 . Converse - Buty które kocham to trampki , nie tylko converse ogólnie trampki , I nie miałam zamiaru kupować conversów bo mówię nie dam więcej niż 100 zł za trampki . Ale ,że kiedyś miałam i były nie do zdarcia a znalazłam te w promocji z 47 , na 23,50  dodałam je do koszyka , 

Są to drogie trampki ale jeśli ktoś kocha ten rodzaj buta tak jak ja to zobaczy różnicę . Po prostu są to porządne trampki .




3 .Firetrap - tej firmy nie znam ale chciałam jakieś zwykłe czarne trampkowate buty . Te były przecenione z 36 funtów na 10 . 




To chyba na tyle zakupów . Wiem wiem zima idzie a ja trampki kupuje xD 
Mam nadzieje ,że w listopadzie uda mi się kupić i kurtkę na zimę i buty . Chyba za wybredna jestem :) Ale teraz pogoda dopisuje także nie mam potrzeby nosić zimowych butów i kurtki .

Miałyście może coś z tych rzeczy? 
Jak Wasze zakupy ? 

Miłej niedzieli .

Komentarze

  1. Mam powyższy płyn micelarny marki Garnier. Jak dla mnie - skutecznie i łagodnie usuwa makijaż z twarzy oraz oczy. Jednak jest bardzo niewydajny! Mam go od około 1,5 miesiąca i zostało mi go naprawdę niewiele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie płyn z Loreal który ma 200 ml starczał mi na miesiąc z hakiem . także jak 400 ml butla z garniera starczy mi na 2 miesiące to faktycznie mało wydajny .. no zobaczymy .:)

      Usuń
  2. Dość oryginalne conversy Madziu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ale zakochałam się i musiały być moje :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty