Nowości kosmetyczne i nie tylko.

Hej! długo mnie nie było .
Ale wracam ! mam nadzieję ,że uda mi się być tu częściej i regularniej.
A teraz zakupy i paczka z wymianki która miała miejsce już dawno temu ale paczka czekała na mnie w Polsce.


Trochę tego jest .





A teraz paczka wymianka od Klaudii







Był jeszcze krem do twarzy, żel pod prysznic z ziaja  i sól do kąpieli . Dwie pierwsze rzeczy zostały w Polsce czyt. 'przypadły do gustu mamie .' a ostatnia będzie w denku .
Od ponad tygodnia testuję krem z ziaji i jestem zachwycona ! 
Zegarek kupiony w empiku.

i rzecz bez której by tutaj nie było zdjęć czyli aparat . Tamten odmawiał bardzo często współpracy i nareszcie mam moje nowy . 
Kupiłam nikona d5100 z obiektywem 18-105 mm.  
Ahhh długo mi nic nie sprawiło takiej radochy :) 
Zamierzam też otworzyć nowego bloga tylko ze zdjęciami tylko o zdjęciach  , moją drugą pasją  .



Aaa i chciałam coś zmienić więc kupiłam szampon koloryzujący  i zmieniłam kolor włosów . Chciałam bardziej machoń (już kiedyś miałam ) ale bałam się ,że wyjdzie za ciemno więc wymieszałam dwa odcienie i mamy oto taki efekt . Natomiast dość szybko się to zmywa , muszę kupić trwalszy , farby nie chcę bo moje włosy ostatnio mało co a nie umarły ,




To tyle .
Idę nadrabiać zaległości i czytać Wasze posty . 
Do następnego . 

Komentarze

  1. to teraz czekać tylko na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kosmetyków WOW! :)
    U mnie byłaś, ślad zostawiłaś to i ja to czynię :)
    A przy okazji, aby pamiętać - to się wrzucam w obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę sporo znajomych kosmetyków. Również czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszlym tygodniu pojawi sie juz pierwsza na szampon z ziaji :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty